Jag blev inspererad...

av Alexandras kräftskiva i lördags så jag tänkte fixa en liten själv=) Fast jag bara åt en kräfta... haha dom sa att jag skulle äta det gula, och det var inte gott så jag ville inte äte mer sånt gult sen. Idag tror jag att jag struntar i det.

Kom precis hem från affären, har handlat massor. Kräftor, räkor, paj, ost och sånt... mmm mums. Det ska bli en liten överraskning till Erik.
Jag glömde ju såklart lime till mina mojitos, ÄLSKAR mojitos!!! Varför missar jag alltid det när jag handlar, det är verkligen varje gång.
Så jag får promenera ner till affären sen. Kan jag gott göra eftersom jag inte kunde powerwalka idag för skoskav och benhinneinflammation, eller vad det heter.
Nu måste jag äta ngt, är lite snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0