Lördag...

oj vad veckan har gått fort.
Jag har bara försökt utnyttja att jag har semester och umgås med mina nära och kära.
Igår var vi hos Eriks syster på födelsedagsmiddag, sen blev det mys på balkongen till sent på natten. Vi lyckas alltid sitta uppe så satans sent, men trevligt är det.

Jag har egentligen ganska bråttom nu, ska på kräftskiva hos Alis idag. Hon har oxå fyllt år...
Eftersom mina kökskunskaper är så bra så ska jag till henne tidigare och hjälpa till... haha nej det är nog mitt moraliska stöd och min kärlek till vin hon är ute efter...

Tänkte slänga upp ett par bilder från kroatien oxå bara...


Utsikten från vår balkong






FInns massa fina men jag hinner inte nu...

Ha en bra lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0