trött...

Jag fick ju en mjukstart med ett tio-timmarspass på jobbet idag. Men det var inte så farligt att börja jobba som jag trodde.
Hade en ganska bra dag faktiskt. Jag har tilloch med powerwalkat ikväll, det blev en runda ner till stranden. Jag ska verkligen försöka att röra på mig mer. Det märks ju att man bara slappat och ätit onyttigt i nästan en månad. Det var inte jättekul att ta på sig arbetskläderna idag ska jag säga.

Det allra sista avsnittet av prison break visas på tv nu. Men jag har redan sett det. Jag kunde inte vänta en hel vecka förra måndagen så jag tittade på det då... Det ångrar jag lite nu. Kanske ska sätta på ett avsnitt av True Blood istället.

sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0