Funderar...

Jag sitter och funderar vad jag vill hitta på under semestern. Förutom att åka till Kroatien då=)

Jag ska ta med Erik och åka till mölle och bada, och sen fika på ett mysigt cafe i skäret som Erica tipsat om.
Jag vill sitta massor på uteserveringar och dricka juice och vin.... inte samtidigt kanske...
Jag vill SHOPPA!!!
Och jag vill grilla massor! myspys...


Jag är så sjukt stolt över mig själv och tycker att jag är värd lite beröm.
Jag har inte shoppat på hela månaden!!! och det syns på kontot. Fick skitdålig lön och jag har mer pengar kvar än jag brukar.
Jag har sjuk abstinens... tänkte ta en runda i stan i helgen....


Sist men inte minst så tänkte jag gratta Alexandra och Andreas till förlovningen!!! ÄNTLIGEN så får jag berätta det...=)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack älskling=) ses imorgon!

2009-07-20 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0