Våra bästa år...

Ja jag sitter och tittar på Våra bästa år nu... Egentligen är det väl skitdåligt men jag har fastnat... Har kollat på det sommar och jullov i flera år när jag var yngre och det är inga problem att följa,.. det händer ju iingenting. Dem har ju samma kläder på sig i typ sex avsnitt....Men spännande är det.

Alla som dog och hamnade på dimeras ö har ju kommit tillbaka nu....Och det var inte marlena som var mördaren hon var bara hjärntvättad. Men det vet hon inte nu för hon har minnesförlust... haha...



För övrigt så är jag skittrött idag. Försov mig till min tvättid. Jag flög upp och lyckades samla ihop lite tvätt, missade ju såklart hälften.
Ska träffa Alis idag! Vågar inte ringa henne än, hon har ju semester så hon sover antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0