090622

oj vad trött jag är idag. Jag hade tydligen varit helt borta imorse när Erik gick. Hade svamlat massor och blivit rädd när han pussade på mig...
Shit vad jag är dålig på att blogga, det har ju varit midsommar och allt och jag har inte skrivit ngt..
Jag glömde ju såklart kameran på midsommar så det blev  inte en enda bild. Men det var vädigt trevligt. Massor med mat och drinkar och lekar.
Vi hade en tävling med olika aktiviteter, och jag och min tävlingspartner vann ju såklart. Så jag fick gå hem med en guldmedalj, och såpbubblor som jag valde som förstapris. Jag hade jätteroligt md dem på väg till taxin=)

Just nu sitter jag bara och kollar på mtv och chillar. Jag hoppas att Alis kan komma in och fika med mig. får inte tag i henne dock.

Vi får hoppas att det blir lite sol så dagen blir bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0