Älsklingens födelsedag!

Min älskling fyllde år igår! Vilken bra dag att fylla år på, vädret var helt underbart.

Jag bakade hans favorittårta och den blev jättefin!! helt nöjd är jag, har aldrigt gjort ngt liknande.


Så fin den blev! jag skrev 22 i linser också men det blev inte så lyckat. man ser det om man vet om det.

VI stack ner en runda till västra hamnen också. Så mysigt att sitta och titta på vattnet med en Espressohouse-äpplejuice i handen. Jag älskar den juicen det är den bästa som finns.

Men det var sjukt varmt, det blåste ju inte alls. Vi palla drygt en timme.




Senare stack vi till restaurangen. Såklart glömde jag skorna som jag tagit med mig i taxin. Det tog en halvtimme för den att komma tillbaka sen fick jag betala 100 kr. vilket var dubbelt så mkt som vi betalt från början.Så sjukt typiskt mig, jag har glömt massor av grejor i taxibilar.





Erik fick ju inte med skorna på bilden men jag har mina vita som jag fick av honom när jag fyllde år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0