Ännu en varm dag...

på jobbet... Gud vad tråkigt, jag vill inte ens göra mig klar för att åka dit. Sitter med blött hår och vet inte vad jag ska ta på mig och jag ska sticka snart. Palla....

Jag hatar att diska, gjorde det precis. Hela jag blir ju blöt och det tar en massa tid, tid som man kan göra annat kul.
Jag vill ju anlita en städerska som även diskar, men jag fick en stort nej av Erik. Han tyckte att det var löjligt i en etta. Och ja det e det kanske, men det e ju så satans tråkigt att göra själv.
I nästa  lägenhet är diskmaskin ett måste så skönt att bara sätta in och ta ut ju, slipper man bli blöt och det går mkt snabbare. Och söderbalkong måste det finnas, älskar att kunna sitta när som helst på dagen och ändå ha sol!

Nu får jag ta tag i dagen och föna mitt hår eller ngt...
Imorgon är det fredag och då kommer allt att vara bra igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0