lördagskväll...

Ja, det är lördag och jag är hemma, själv. Så jag passade på att följa upp på The Hills season 5. Jag har följt det i flera år och typ sett alla avsnitt flera gånger. Så nu är det lite tråkigt.
Ja, jag kanske lever mig in i det lite för mkt men det struntar jag i. Det är kul för stunden att bara titta på ngt lättsamt ibland.
Så nu har Lauren slutat och Kristen har kommit tillbaka från laguna beach. Snacka om andrahandsval...haha.. men vissa tar ju vad dem kan få.
Det var ett fint bröllop och allt slutade lyckligt. Precis som jag vill ha det. Jag hatar filmer och serier där det slutar med att den personen man "gillar" dör. Vad är det för mening att jag suttit och kollat på en hel film, lärt känna karaktären och sen ska personen dö! Nej, det är inte min grej alls.
Ungefär som den 1,5 timmen jag slösade på fotbollen idag. Vilken skitmatch. Nu bryr jag mig inte längre men under tiden jag tittar har jag en viss tendens att leva mig in i saker.


Idag kommer Alis hem!!!! Jag har verklligen saknat henne, även om vi inte ses varje dag längre så är hon fortfarande min andra häft, som vi brukar säga. Har varit på väg att ringa henne flera ggr under veckan. Ska ta och göra det imorgon och kolla om hon haft en bra semester.





Bästisar!!!




Nu ska jag kolla på Christine, hela första säsongen, haha tycker att det är sjukt roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0