Idag ska det släckas...

Jag och Erik tänkte ju sitta hemma i mörkret, men vi ville ju gå ut och äta idag.

Eftersom vi kom på det precis så fick vi ett bord klockan åtta... Men det är klart att vi släcker endå. Jag gör det för att jag försöker värna om miljön så mkt jag kan. Man ska ju inte göra allt slaviskt för miljöns skull men då och då kan man ju faktiskt tänka på det.

Jag har inte tänkt på det så mkt men min kompis Erica har inspererat mig och det är jag glad för, ni vet väl att jorden kommer att gå under annars!!! 
Även om det kanske inte är under tiden vi lever så kommer våra barns,barnbars,barn att drabbas, plus att vi förstör en planet!!!
Så, sortera era sopor, tex slänga ALDRIG batteier och inget skräp på marken tack!

För övrigt är jag jättetrött idag, har jobbat och var inte särskillt pigg, sorry kunderna.
Men det är bara denna helgen och måndag, nästa vecka är jag ledig mkt så det ska bli skönt.

Nu ska jag ha en myskväll med Erik, han tycker inte att jag är så social.
När jag sa att jag skaffade blogg så sa han, bara det inte påverkar vår tid tillsammans... naw han e så söt.

Kommentarer
Postat av: Erre

YES! Taht´s my girl! stolt över dig carro! :)

2009-04-06 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0