ledig dag

Vi va ju på entré jag och Pontus. Jag är inte superimponerad. Jag trodde nog att det skulle vara lite större.
Det är som Pontus sa, har man varit på Mall of America så är det ju inget.
Där har jag faktiskt inte varit själv, skippade att följa med mamma och pappa till South Dakota faktiskt.
Men jag har varit på ett par stora i USA och dem är häftigare.


Det blev ingen shopping,  var mest Pontus som skulle kolla och vi rusade igenom affärerna, alltid lika kul att shoppa med killar.
Vi åt lite sushi iallafall, tänkte lära mig äta det nu och jag tyckte att det var helt okej.


                

Men jag beställde hem en helt underbart söt ljuslyckta till balkongen när jag kom hem.



Jag hittade också den perfekta vaxduken, men jag får nog kolla med Erik först, vet inte om den kommer att bli godkänd. haha nu lät han ju hemsk men tydligen så är allt jag kollar på rosa och han är lite trött på det tror jag. Kan jag faktiskt förstå... ibland..

Nu ska jag börja laga lite mat, blir lax idag ett nytt recept. Vi får se hur det går jag är ingen mästerkock direkt.


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Du har en daglig besökare :)

2009-03-25 @ 12:54:24
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0