Lets Dance...

Såg precis finalen av Lets Dance, jag glömde det i fredags så det blev lite sent.
Jippie!!! Magnus vann!!!
helt klart en värdig vinnare.

Han hade en mycket mer personlig dans och jag tror att det var därför han vann... och så e han ju så gullig... haha...

Min personliga favorit annars e ju Hasse Aro, har alltid gillat honom och jag har ingen aning varför.

Annars har det inte hänt så mkt idag, försov mig imorse. Jag fattade inte när jag skulle gå upp eftersom jag ställde fram klockan. Sen har jag jobbat hela dagen.

Så mysigt när jag kom hem, vi satte oss på balkongen med ett glas vin och bara mös i solen. Helt underbart.
Jag blir så glad när solen kommer fram och det blir lite varmt, jag njuter av varje sekund.

Snart ska vi sova, ska ju upp tidigt och jobba imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0