Lite shopping

Igår stack jag och Erik till Svedalaoutlet efter jobbet, har aldig varit där tidigare. Det var helt okej, det fanns mer snygga killkläder än tjejkläder.

Erik köpte ett par skitsnygga benvita jeans och en blårandig skjorta till det. Han manikängade igår men jag fick inte fota honom, haha han blir lite obekväm.

Jag hittade bara ett randigt baslinne och ett jättefint armband som kommer passa perfekt på en brun arm i sommar.

På vägen hem så stack vi inom entre men hittade inget, jag har tittat lite på Elise Ryan klänningar, men jag vet inte om jag hade varit särskillt bekväm i en, men dem är hur söta som helt.


         
Armbandet blev inte så bra på bild, men sött är det.

Nu sitter jag och väntar på min tvätt, bokade såklart inte i tid så det fick bli en akuttid på två timmar, lite stressigt.

Ska även till Lödde idag på ett möte på banken. Kör nog inom Center syd och kollar om där finns ngt, och så vill jag ju hälsa på alis som jobbar idag.

Så ledsen jag e. Jag kollade på en jättesöt bil som jag vill ha, men det har dragit ut på tiden så nu är den såld... Men men jag hittar väl ngn annan, inte som den men endå.

Jag får väl hoppa in i duschen och starta dagen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0