måndag=)

Idag är det måndag och jag är glad. Vilken bra vecka jag har framför mig.
Har haft en bra helg, fast jag har jobbat.
Det var mysigt att äta ute i lördags. Eftersom vi inte har ngt matbord så blir det att man sitter framför teven och äter.
Detta resulterar i att man sitter och tittar när man äter, istället för att umgås. Men i lördags umgicks vi, satt där ett par timmar och bara pratade.

Just nu sitter jag och tittar på the voice på teve. Ska sticka till jobbet snart, ska hämta Helena på vägen, hon har ont i sin fot och kan inte köra själv stackaren.
Jag mår inte särskillt bra idag, somnade av att jag låg och krampade av magsmärtor igår och detta sitter fortfarande i. Jag är rätt van, har ofta ont men idag är det värre än vanligt. Men jag ska ta mig igenom dagen, hoppas jag.

Vi ska åka och titta på jeans senare idag, Erik ville ha ett par nya till vi ska till Köpenhamn. Jag tycker ju inte att det skadar att ha ett par till själv... hoppas jag hittar något, är rätt kräsen när det gäller jeans.

Vill passa på att önska Nathalie GRATTIS på 22 års dagen!!! hoppas att du får en underbar dag!

Snart är det min tur att bli gammal, på torsdag blir jag 23 år. 

Hoppas att det blir bättre väder då för nu är det sjukt dimmigt, hatar att köra bil då.

Ha en bra måndag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0