Våren är här!

Det är sol idag också! Hoppas vekligen att det håller i sig och kanske blir lite varmare.

Igår var jag ledig och det var jätteskönt. Jag var hos frisören på morgonen. Har haft en mörkare nyans nu på vintern, men  nu är jag blond, väldigt blond=)

Va på entre men Alexandra, gillar det fortfarande inte särskillt mycket. Men nu när det är sol så kommer man ju gå i stan mer, gör inte det nu för att jag fryser så satans lätt.

           
Blev lite fika på balkongen först.



På kvällen så stack jag oh Erik ner till Bakfikan och träffade Helena och Nicklas för ett par glas vin=)


Jag älskar vin och det var trevligt, men vi han hem så att fick fick se när Derek INTE friade till Meredith i Greys...

det hade jag ju sett fram emot att se...
Ska jobba stängning idag, får man inte se så mkt av solen, vi har ju inte ett enda fönster på mitt jobb.

Nu ringer Erik så vi ska prata lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0