Idag skulle jag få massor gjort...

men just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe... Har inte riktigt kommit igång med dagen än.

Fick en tråkig nyhet igår så jag antar att det är därför jag inte har ngn lust idag. Men jag ska försöka att rycka upp mig, ska ju till nya IKEA senare idag. Då ska det ju vara fint och städat här hemma om man skulle hitta ngt.

Jag har äntligen fått texten som jag ska sätta på min lila vägg. Eller jag fick den i fredags, glömde den och en viktig räkning på hotellet i helgen, så jag fick den skickad från hotellet idag. Haha, så söt hon var när jag ringde om dem. Hon fick läsa upp hela räkningen till mig så jag kunde betala den i tid. Det e service.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Låter exakt som min dag. Helt tung i huvudet och orkar inte göra allt som ska göras idag. Att tömma diskmaskinen var bara det ett helt projekt kändes det som, fick ta en paus=) Ska också till ikea sen. wiee handla julpynt. ringer dig snart. puss

2009-11-04 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0