Nu är jag vaccinerad!!!

Gud vad smidigt det var. Vi ställde oss i kö i ca 20 min, visade leg och gick in i ett bås. 2sek senare var man färdig. Det gjorde inte särskillt ont heller. Men jag är lite öm nu.
Lite nervös är jag, känner två personer som tagit den och båda har blivit sjuka.

Efter det stack vi till ikea och åt lunch och shoppade lite.



Det blev grillad kyckling med pommes och beraniesås..mmm



Det flög omkring en liten fågel där också. Jag försökte mata den med kyckling.


Jag köpte en jöttesöt nalle till  mig själv, nej jag vet inte varför men jag fastnade för just den. Mitt sällskap denna veckan.

Nej nu måste jag dammsuga, Erica kommer ju snart... och då blir det tacos och vin=)

Kommentarer
Postat av: Farsan

Fåglar äter frön...

2009-11-12 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0