så sjukt tråkigt..

det är att vara sjuk. Vaknade i lördagsmorse och mådde asilla, har varit magsjuk sen dess. Vi kunde inte göra ngt jag planerat i helgen. Inte ens se New Moon... så jäkla tråkigt. Dessutom hade jag köpt biljetterna.

Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Jag mår bättre idag men har fortfarande inte lyckats äta ngt ordentligt. Erik har varit så söt. Han har handlat till mig och tagit han om mig.
Så söt han var. Jag ville ha saft. Jag visste inte vilken det var men ungefär hur det smakade. Så han kom hem med flera smaker så jag skulle få rätt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh neeej=( Stackars dig! Du måste vara frisk till vår dejt i veckan ju. puss

2009-11-30 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0