En runda i stan två dagar innan lön...

haha.. jag och Nathalie, båda beroende av shopping, vi stack ner till stan idag. Men vi köpte faktiskt presenter till våra pojkvänner, så då räknas det inte som shopping. Tycker jag.

Det jag hatar med hösten och vintern är att man är så satans blek, vilket gör att alla ojämnheter i ansiktet syns. Så jag var bara tvungen att köpa en foundation. Men den var billig.
Jag har läst att True match från loreal ska vara bra, så jag testade den. Vi får se.
Just nu använder jag ett Kanebopuder som jag kan stryka på också.

Vi får se om den håller vad den lovar.


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

haha :P men hey vi shoppa inte bara till dem :P

2009-10-22 @ 11:56:04
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0