fixa-dag!!

Idag har jag varit jätteduktig.
Jag fixade en asbra hemrösäkring till oss... skitbilligt dessutom Jag har plockat undan massa saker och skruvat ner allt på min ena vägg.
Det finns en anledning till det... igår så blev jag trött på min stökiga hylla som bara hänger där på väggen och har gjort det sen jag flyttade in. Så jag började skruva ner den. Då upptäckte dem feta hålen som var i väggen. Skitfult. hmm... tänkte jag, vad kan jag göra åt detta...
Så nu har jag varit iväg och köpt färg så jag kan göra en fondvägg...
Hoppas att dt blir snyggt, ska bara till banken för ett litet möte.. sen ska det målas.

haha.. hade med mig Erica till färgaffären. förvirrad 1 och2. Han hade nog ganska kul åt oss, och vilket tålamod.

jag och Erre: Vi vill ha denna, eller... hmm kanske denna...
Försäljren: den är till lack så ni ska ha denna...
Vi: men den är ju inte lika fin...
Han: Det är ju en smaksak...
Vi: ja, fast du e ju kanske bättre på det
Han: ja, jag e ju utbildad...

Det var pensel vi skulle välja...

nu måste jag springa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0