Idag är jag ledig!!!

Gud vad skönt. Måste snart fixa mig så jag kan sticka och hämta mina favvostövletter hos skomakaren, och kanske köpa ett par stövlar till. Om jag orkar. 
Jag ska till frisören!! Ska byta från den jag gått till i massa år, men idag ska jag gå till Hanna i Lödde. Hon fixar allas hår där, och det blir ju skitsnyggt... Hoppas att det blir det på mig också. Kanske måste klippa mig, vill inte men jag måste nog. Nervös.

Jag har en slags frisörskräck, efter en i Lund klippte av hela mitt hår när han skulle ta topparna.
Men idag blir det nog bra.

Nu ska jag gå och laga kaffe...

förresten, Alis om du läser detta så har jag glömt mobilen hos mamma och pappa. Ringer när jag får tag i den.

Kommentarer
Postat av: Alis

haha, satt precis här och skulle ringa. Tur du bloggar så flitigt nu då=) ses sen. puss

2009-10-26 @ 10:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0