Det är väl bara kul för dem...

hollywoodfruarna alltså... att dem har lyckats komma dit och är nöjda med sitt liv. Hon Anna som verkligen alla pratar om, ja hon e väl lite speciell, men vad jag förstått så hade hon nog inte väldens bästa uppväxt. Bättre att hon är en lyxig hemmafru är en hemlös knarkare.


Jag ÄLSKAR Los Angeles, blev helt kär i staden när jag var där i julas. Så Erik har lovat att han ska starta en egen firma där så vi kan flytta till ett lyxhus i Malibu. haha...

Fick en länk av mamma på min moster och mobrors nya lägenhet i London. sjukt stor, fin och lyxig. Ska lätt dit och hälsa på.
Jag älskar att kolla på lägenheter, vill alltid gå på visningar, men det blir aldrig av. Erik är inte lika glad för det som jag...

Hittade lite LA bilder på datorn ju.

På purple lounge på suset tror jag...med kära kusin Emma


Lillebror var ju också med och festade lite...



Dem gjorde goda drinkar, jag lärde dem till och med att göra en P2 till mig


Härliga venice beach...

 


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Host host ni tar väl med oss ifall han nu fixar den där firman :P Kalle och han kan jobba ihop så blir vi Hollywood fruar!

2009-10-10 @ 19:39:13
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0