en helt vanlig torsdagskväll...

ligger i älsklingens famn och kollar greys...
Vi har precis ätit massor med tacos... eller jag iallafall... haha vi blev så sugna på vin till det så vi lånade av Erica... shit vad hemskt det låter.. men gott var det.

Nu visar dem sista avsnittet av greys från förra säsongen... längtar tills nästa vecka. Då får vi se om izzie överlever... jag har hört att hon ska sluta i serien men jag hoppas fortfarande.. optimist som vanligt=)

Imorgon ska jag bege mig till Lödde och träffa Alexandra. Det var länge sen vi sågs nu ju... jämfört med innan iallafall...

Haha läste Nathalies blogg precis, om radiokanalerna.... Jag hatar radion på morgonen, jag vill ju digga till musik  när jag kör till jobbet. Därför har jag en skiva med lite RnB som jag smått dansar till i bilen.
Jag blir så irriterad att jag tycker att dem är sjukt självupptagna personer som älskar att höra sin egen röst, oavsett vad dem pratar om. Ska jag säga...

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0