har haft fullt upp..

Jag har inte hunnit blogga alls denna veckan...Har jobbat massor och träffat mina vänner.
Förresten Grattis Erica till körkortet!!!

Vi firade det med en vin och tappaskväll... mysigt, men jag var sjukt seg dagen efter på jobbet. Smällar man får ta=)

Kom hem från entre precis, har köpt bla ett nytt silverschampo som ska vara jättebra..Loreal. Mitt hår e helt "dassigt" och jag måste vara fin till imorgon, ska på kräftskiva.

Erik kom hem igår med sjukt stora blommor till mig=) Jag blev jätteglad, har världens bästa pojkvän, har sagt det innan, jag vet.

Nu ska jag måla klart min franska manikyr, har fått jättelånga naglar ju.. sen ska vi till T-bone och äta. Haha... jag och Erik ska ta bussen, får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0