slut i huvudet...

Jag har jobbat idag och är helt slut i huvudet.. sååå mkt att göra och vi var smått underbemannade... men tiden har gått sjukt snabbt iallafall...
Det är ju alltid mer att göra när det är lön. Så står jag alltid och tänker att folk e störiga som handlar så fort dem fått pengar och har inget kvar sen... men hade jag varit ledig, hade jag antagligen oxå shoppat... lite dubbelmoral kanske...

Sandra fyller år idag... Grattis!! ska på sexparty hos henne nästa helg. Ska bli kul, alltid roligt med förfest med tema. Sen blir det utgång i kära malmö=)

men det är nästa helg, kommer hända massor tills dess...haha..
Nu sa Erik att han vill handla ngt... vi får väl sticka till affären..

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0