100421

Idag har jag haft en trevlig dag. Det gick snabbt på banken så jag träffade alis sen stack vi till nova för att byta en grej.
Mamma kom hem från Rom idag, bara fyra dagar för sent. Men det har nog inte gått ngn nöd på henne och hennes väninna.
Vi har grillat och ätit gott, och nu ska jag sova här. Tog ett glas vin till maten.
Vi lyssnade på Spotify i pappas nya bil, han sprängde typ mina trumhinnor. Bad boy på högsta volym.
Men jag var glad ändå.

Imorgon kommer Erik hem!!! Gud vad jag saknat honom denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Tack rara du! Den är superskön att mysa runt i! Förstår sommaren lockar, själv saknar jag våren. Men man kan inte få allt! :)

Kramar!

2010-04-22 @ 15:15:00
URL: http://environ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0