En mulen dag...

Såklart, jag är ju ledig. Det slår aldig fel! Men jag har en del att göra så det är inte så farligt endå. Men visst blir man gladare och mer inspererad när solen skiner.

Idag ska jag tillbringa min dag i Lödde. Ska till banken, fika med Alis och äta hos mina föräldrar. Om mamma har lyckats ta sig hem från Rom. Annars får jag hålla pappa sällskap.
Mamma skulle kommit hem i söndags men pga vulkanen så blev det ju inte så. Jag ringde henne igår. Då funderade dem seriöst på att ta en buss hem. Fy! Tre dagar i en svettig buss med främlingar. Nej jag sa njut av tiden där och ta första planet hem sen.

Nu är det kaffetime, har varit uppe i mer än en timme utan kaffe. Det måste vara rekord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0