God morgon alla!

Idag vaknade jag kl 6, och körde Erik till jobbet. Ja, hans bil är sönder igen. Nu har jag varit ute på en promenad i parken och gjort mina mag och rumpövningar. Jag måste ju träna upp mig lite innan joggingen.
Nu tänkte jag ha en lugn morgon med massa kaffe och kanske till och med se Våra bästa år. Det var faktiskt länge sen nu fast jag varit ledig. Bestämde mig för att inte tvinga Erik att se det hela denna semestern också.

Idag ska jag jobba sent sen är det langos för hela slanten! Vi tänkte sticka ner till festivalen (för första gången) och käka ikväll. Bra det går med min banting, eller hur. Friterad deg med massa skit på! haha... det får bli en runda imorgon också tror jag.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och utnyttja att jag har en lång morgon framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0