Jag hade bestämt mig...

för att sluta blogga, men så gick jag in på min statistik och såg att folk fortfarande kollar bloggen. blev lite rörd faktiskt. Så jag ger det nog ett försök, men jag kan inte lova ngt!


Det har hänt så mkt sen sist. Vi har flyttat in i den nya lägenheten och jag trivs som satan!
Jag har haft en regnig semester med Älsklingen, men vi har haft kul endå. Jättekul faktiskt, det har blivit många asgarv!! haha...

Just nu sitter jag och försöker peppa mig själv att ta en promenad i blåsten. Jag har tappat min motivation till träning totalt och försöker så gott jag kan. Jag ska börja jogga med Erica så fort hon blivit frisk och det fasar jag för...haha.. Det ska bli sjukt kul att träna med henne men att jogga är en mardröm för mig. Men jag måste. Vill ha så perfekt kropp som möjligt,plus att jag vill leva lite sundare.

Kolla in Ericas blogg barkbritt.blogg.se så har hon lagt upp superfina bilder på min nya lya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0