Varför? jag som är så bra på att prata...

Ja det hände igen! jag tappade rösten. Har jobbat hela helgen och haft sjukt mycket att göra, detta betyder att jag pratar med mina kunder KONSTANT! med min "kundröst" som är en mycket högre ton än jag vanligtvis pratar (måste göra det eftersom jag pratar fort och effektivt och kunder är tröga och i princip döva när dem känner för det). Rösten har repat sig lite men är inte helt hundra än. och lär inte bli det eftersom jag ska träffa Erre idag, haha vi är ganska bra på att prata.

Nu sitter jag och försöker peppa mig själv att träna igen genom att läsa lite träningsbloggar. Kan "Nilla 38"på 80kg köra ett spinningpass kan väl jag fan o mej intervallträna i parken!
Plus att jag lagt på mig ett kilo eller två de senaste veckorna. Det stör mig inte jättemkt eftersom det inte syns särskillt mkt men jag vill ju ändå bli av med dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0