1,5 år senare...



Detta är nog den första bilden på mig och Erik tillsammans... och det är 1,5 år sen. Helt sjukt.
Men iallafall vi "firade" genom att bowla och äta på Le Colise.. vi hade så kul ihop.
Jag tror att vi är perfeka för varandra för att vi kan ha jättekul som kompisar men också vara superkärleksfulla som ett par. Bra balans...


Nu ska jag laga Flygande jakob. Det är jättegott men jag har aldrig rensat grillad kyckling förr. Jag tycker inte ens om att ta i den.
Då får ju jag chansen att lära mig ngt nytt idag... usch...

Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis till er!! sötisar=) jag lagade också flygande jacob härom dagen. Men jag ville inte ha i banan....och inte bacon....och bara liite nötter....så jag vet inte om det blev flygande jacob direkt haha. ses imorgon älsk

2010-02-10 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0