Det var ett tag sen...

jag satt här och skrev. Men nu är jag tillbaka, har faktiskt forfarande ett par trogna läsare kvar.

Idag är jag ledig och jag såg precis klart Våra bästa år. Nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig till Entre för att hitta en present till min mamma. Och kanske ngt till mig själv, tycker jag är värd det efter en hel månad utan shopping. Nästan.

Ikväll ska vi på en lägenhetsvisning, ska bli roligt. Jag tror inte att vi kommer att vilja ha just den men det är kul och titta, och nån gång vill vi ju flytta.

Nä nu måste jag gå ifrån teven innan jag fastnar vid ett top model-avsnitt som jag redan sett...

Kommentarer
Postat av: Agneta (moster)

Tjingeling Carro, faktiskt moster läser ibland dina inlägg på bloggen...Jag hoppas att du hittar något fint till Lisa.

Kram

2010-02-25 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0