hemmakväll med mig själv...

just nu sitter jag i soffan och har lite ångest för att jag inte diskat berget i köket.
Men det är rätt skönt att bara sitta och titta lite på teve, väntar på att lets dance ska börja igen. Tänkte först se New Moon men jag kom på att jag kan plåga Erik med den på söndag istället. Kanske, är rätt sugen på att se den.
Jag har blivit beroende av hemnet, shit vad fina lägenheter det kommer varje dag. Den vi kolla på igår va fin men inget för oss kom vi fram till.
Vi ska få en fri värdering av lägenheten i mars. Det ska bli intressant, men jag är lite nervös. Lite för att få höra vad lägenheten är värd och lite för hur vi ska lyckas fixa vår garderob som just nu ser ut som ett bombnedslag.
Vi funderade på att förklara för mäklaren att det faktiskt finns ett golv därunder.
Ja så illa är det. Så mycket kläder jag hade haft om jag hade kunnat hitta allt.

Nä nu ska jag ta mig ut i köket och börja städa, jag intalar mig att jag kommer att må mycket bättre efteråt. Det är ändå väder på teve nu. Hatar snön, ännu mer efter min vurpa igår.

Ha en mysig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0