100722

Idag är det torsdag, men fredag för mig!!! Åh.. vad skönt det ska bli att vara ledig, plus att jag ska göra massa kul.
Jag vaknade supertidigt idag och tänkte att jag skulle ta tag i mina powerwalks igen, har blivit lite dåligt med det sen jag var sjuk. Men så började det regna. Det var precis som att regnet räddade mitt samvete eftersom jag verklligen inte kände för att gå ut och gå.
Men sen har jag suttit med ångest hela morgonen istället. Helt plötsligt känner jag mig plöfsig igen.
Nä, nu har jag lovat mig själv att jag ska börja träna igen och få magrutor! Jag är ledig rätt många dagar i rad nästa vecka och då börjar hårdträningen!!! haha..
VBÅ snart... yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0