Förlåt!!!

Jag har nästan glömt bloggen! Jag vet att jag suger. Min enda ursäkt är att jag varit sjuk och jobbat hela helgen. Jag tänkte lägga upp dem utlåvade bilderna nu faktiskt.


Jag i lekkläder på midsommar

Jag bad Kevin att le på bilden..haha han är sötast

 

Jag pryder midsommarstången

 


Vi vann i kubb


jag och älsklingen...

Jag bar ut kevin sovandes i bilen... sååå söt!


På söndagen hade jag och erik en utflyktsdag och stack till min mormor och morfars gamla landställe... Vi hade en helt underbar dag tillsammans.




Så här är miljön där. Jag fick lite barnen  i bullerbyn-känsla faktiskt.


Mitt i skogen och myggboet verkade det som.



Dagen avslutades med grillning i parken, det var så underbart fint väder!


Kommentarer
Postat av: alice

Äntligen lite bilder!=) fin du är gumman! imorgon ses vi wohooo!=) puss

2010-07-06 @ 10:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0