Förvirrad...

Igår fick jag mitt antigningsbesked till högskolan. Jag är placerad som reserv med god chans att komma in på i alla fall ett av programen. Men jag vet inte vad jag vill nu. Jag fick svart på vitt att jag inte kom in, just nu i alla fall men jag blev inte ledsen eller besviken som jag trodde.
Är det min hjärna som säger till mig att jag inte vill plugga det jag sökt? 
På senaste tiden har jag faktiskt funderat om jag verkligen vill, eller om det bara är för att komma ifrån mitt jobb som jag jobbat på alldeles för länge. Jag har funderat på att, nu när vill köpt en lägenhet så behöver jag verkligen min inkomst. Speciellt eftersom vi står med två fortfarande. Jag har nästan fått panik på tanken att börja plugga direkt när vi skaffat oss större utgifter.
Jag har alltid varit en person som vetat vad jag vill och strävat efter det. Men när jag inte vet. Ska jag stå och stampa på samma ställe då?
Vet inte...
Jag tror på ödet och på att det mesta händer av en anledning. Så förhoppningsvis så kommer det komma ngt gott ur detta också.
Hoppas bara att jag inte är för upptagen i mina egna tankar och inte märker när det händer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0