Självklart!!!

När jag tillslut gett upp solen hoppade jag in i duschen för att komma ut till strålande väder! Varför inte!!
Jag begav mig till mobilia och fyndade lite. Plus att jag hittade dem perfekta chinosen som jag längtat efter heela våren och sommaren! tror ni dem finns i min storlek? Självklart inte.
Eftersom jag inte riktigt vet vilken storlek jag har(alltså det blir mycket spring i provrummen med samma plagg, fick nästan för mig att hon på hm trodde jag skulle sno ngt) så provade jag den som fanns och trodde helt klart att dem skulle passa. Jag skrattade nästan i provrummet så roligt det såg ut.
Jag ska kolla om dem finns i lödde i helgen. Hoppas, lite tur kan jag väl ha.
Typiskt min tur, som när jag köpte ett par svart byxor för att upptäcka att dem var mörkblå när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0