tisdag... en dag närmre...

Helgen!! som jag längtar så fruktansvärt mycket till. Ska bara ta mig igenom killerveckan på jobbet. Denna veckan kommer endå att bli en bra vecka.
Jag och Erik köpte en soffa igår! Jag gick runt ett hörn på mio sa, där har vi ju den. Det var VÅR soffa. Så vi beställde den illa kvickt, eftersom vi va där typ fem i sex och då stängde dem. Säljaren var sådär road. Innan dess solade jag och shoppade med Erica, hittade äntligen ett par jeansshort som jag gillar!
Idag ska jag bara jobba faktiskt och försöka sova mycket inatt. Jag ligger ju uppe på nätterna och läser tredje boken i twilight-sagan. Man kan faktiskt inte slita sig. Men nu är jag skittrött.

Imorgon ska jag ut och käka med Alexandra och det ska bli skitkul! Har inte träffat henne på evigheter.
Nä, nu har jag faktiskt skitbråttom. Jag ska inom affären tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0