God Morgon!

Idag ska jag jobba, som vanligt känns det som. Nä jag ska inte klaga, är faktiskt ledig en del. Men i allafall så händer det inte så mycket idag. Tråkigt med sådana dagar. Jag vill egentligen leva varje dag som den vore den sista. Men dagar som denna är det rätt svårt.
Jag hade hemska drömmar inatt. Fy, men glad blev jag när jag vaknade och upptäckte att det bara var en dröm.

Tänkte sticka inom affären innan jobbet så jag kan proppa i mig lite ipren idag. Har sjukt ont i halsen fortfarande och jag hoppas innerligt att min röst håller idag.
Man kan väl köpa ipren på ica nu? Jag har för mig det i allafall.
Nä nu måste jag sticka, ha en bra dag alla!



Förresten, glömde säga att håret blev supebra och det syns knapp att jag klppit mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0