Lääängesen!!!

Ja jag vet men jag har haft så mycket annat. Helgen var superbra, den bästa på riktigt länge. Vi firade midsommar i gårdstånga och dagen efter låg vi bara i sängen och kollade film m.m. I söndags så var vi på utflykt i snogeröd. Så mysigt och vädret var skitbra! Har massa bilder som jag tänkte lägga upp men just nu måste jag läga mig igen. Jag är supersjuk. Skittråkigt, snuvig som satan , huvudet värker och nu känner jag mig febrig. Och så den berämda hostan som håller mig vaken om nätterna.
Plus att jag inte har en enda alvedon hemma. Jag dör! Så finns det ngn vänlig själ som ska förbi så uppskattas en alvedon mer än ni anar.

Det störiga är att vi har visning på lägenheten idag och jag MÅSTE städa inför den. Jäkla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0