Nu förstår jag!!!

Dem större bloggarna som jag följer är Kenza, Blondinbella, Tyra och Egoina.
Jag har alltid tyckt att dem hinner med en miljon roliga grejer på bara en dag och förstår inte alls hur dem har tid med detta. Idag har jag fattat.
Vi vanliga människor har ju vårt jobb/skola som vi måste vara på x antal timmar per vecka. De dagarna man är ledig så har man massor med "sysslor" att göra, städa, diska, tvätta osv.
Ja, vissa av dem jobbar massor men har ändå tiden att sitta och luncha, med efterrätt mitt på dagen med en kompis.
Idag har jag haft en sån dag. Jag var hos frisören, promenerade med Erica, hem och duscha för att ligga i parken ett par timmar, duscha igen. Jag har till och med diskat, varit och handlat, plockat undan här hemma och kollat två avsnitt av The Hills.
MY GOD jag har aldrig hunnit så mycket på en dag.
Alldeles strax ska jag laga mat till min älskling som jobbat massor idag. Det har varit en sjukt bra dag med mycket skratt i parken. Älskar när Erre har sommarlov och kan umgås oftare.

Hittade tyvärr inte kameran imorse så det blev inga bilder idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0