Som jag sagt tidigare...

Jag är sjukt bortskämd av min underbara pojkvän!

Inte nog med att han kör och hämtar en jacka jag lagt undan. När jag kommer hem så ligger den fint på sängen med en supergullig lapp där det bla. står att jag får den i present... Han är så underbar och jag älskar den. Har velat ha den enda sen den fanns tidigare och tog slut direkt.
Tur jag har världens bästa, bästa kompis som lägger undan en till mig. Har jag tur med folk i min omgivning eller vad?



Den ombloggade basebollsjackan!!! Love it!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Den satt ju jättebra! Fina du!=)

2010-06-20 @ 16:48:03
Postat av: Anonym

Ja jag vet! du som valt storlek ju=)

2010-06-20 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0