Tio inlägg om dagen...

hinner jag verkligen inte... men ett kan man väl få till.
Idag har jag mått skit. Har sjukt ont i halsen och har såklart tappat rösten också. Men nu är den tillbaka och det är nya tag imorgon. Ska nämligen jobba måndag efter helg imorgon. An ngn anledning så vill man verkligen vara ledig måndagen. Men på tisdag är jag ledig så då hoppas vi på sol... eller hur!

Idag ha jag jobbat, fick gå lite tidigare pga min dåliga röst. Vi hade visning på lägenheten och mäklaren verkade ovanligt positiv. Nu har vi suttit på balkongen och ätit kebabsallad. mums... så mycket för noll tolerans till midsommar.

Nu ska jag lägga mig i älsklingens famn och kolla på burn notice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0