Vilken skitsommar!!

Kommer ni ihåg när man var liten och sommarlovet började?
Sprang barfota på ängen och lekte med kompisarna. Det enda jag kommer ihåg är att det var strålande sol och man var ute varje dag. Det var då man längtade efter regn ibland för att då fick man sitta inne och titta på teve. Ja, jag fick bara se teve om det regnade på sommaren för att jag skulle vara ute och leka.
Kan det vara så att jag bara kommer ihåg de glada soliga stunderna? Just nu känns det som att det bara har varit ett par fina veckor de sista åren?
Men denna sommaren tar verklligen priset. I allafall i skåne. Bara regn och skit hela tiden.
Jag har haft två fina lediga dagar.TVÅ! och det är den 19 juni.

Alltså idag den 19 juni så sitter jag framför bröllopet på teve och tittar ut på molnen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0