Dejt med soffan.

Ikväll sitter jag bara och myser i soffan men min filt, och dator såklart.

Har precis avslutat min middag som bestod av sallad och kalkon. mmm... försöker äta lite nyttigare och jag tycker faktist att jag är rätt duktig. Har inte ätit onyttigt på en hel vecka.
Ja, jag vet jag gillar att ge mig själv beröm.

Denna helgen jobbar jag men det gör faktiskt inget, för en gång skull. Hatar att jobba helg. Men imorgon ska jag ju till Erica på tjejmiddag och nästa helg kommer att bli en underbar helg. Jag och Erik ska nämligen till Köpenhamn precis som förra året jag fyllde år. Och precis som förra året så vet jag att han kommer att få mig att känna mig så fruktansvärt speciell. Det är han bra på min älskling.





Lite bilder från köpenhamn förra året.


Kommentarer
Postat av: Emma

och gissa vem som kommer nästa vecka?! världens bästa kusin!! längtar! :)

2010-03-27 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0