I reklamen på Greys...

så tänkte jag skriva ett par rader.

Snart har jag en garderob igen. Har tvättat alla kläder och börjat städa i katastrofen i garderoben.
Jag slängde TVÅ fulla sopsäckar med kläder.
Så nu är det dags att fylla på. Eller jag ska inte slänga dem, på vissa plagg satt prislappen fortfarande kvar så jag tänkte att då har kanske ngn annan användning för dem. Tror jag ger dem till myrorna eller ngt liknande.

Förresten alis, hoppas att det är ok om jag köper dem marinblå pumpsen. Jag kan INTE sluta tänka på dem. Måste ha dem!!!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Heeeejj vännen! Ja jo det är väldigt varmt så jag ska inte gnälla för mycke.. men ösregn i ett par dagar gör mig deppig. Jag vill ha sol!!:) Va mysigt thailand såg ut! Hade ni det bra? Åh va tyckte du om new moon boken? Jag tyckte den va så jädrans bra! Filmen däremot blev ja sjukt besviken på.. Vi hörs snart! Kramar

2010-03-04 @ 00:12:21
URL: http://environ.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha klaaart det är okej. Men hallååå, jag försöker ringa dig men du svarar inte. ring mig NU!=)

2010-03-04 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0