Hemmakväll med The hills

och OMG vad sjukt det är nu. Spencer är faktiskt helt sjuk i huvudet. Det värsta är att jag inte kan se nästa avsnitt än. Haha, gud  vad jag kan bli besatt.

Och till ngt helt annorlunda. Jag shoppade igår, trots mitt shoppingförbud. Men det gick bara inte att motstå dessa blommiga drömmar. Två underbart söta klänningar som är perfekta outfits till helgen. Och så köpte jag födelsedagspresenter till min älskling, längtar tills jag ska ge dem till honom.
Hade en mysig dag med Alis på nova, sen åt jag middag med mamma. Den underbara caesarsalladen som jag åt sist vi var där.. mums!

Nu är jag sjukt trött. Tänkte sova lite så jag pallar med min morgonpromenad imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag veeet! Spence är galen! jag är besatt av the Hills ännu en gång haha! Gå in på alltomthehills.blogg.se Där lägger dom ut dom senaste avsnitten snabbast=) ses imorgon my love

2010-05-27 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0