Hurra för förändringar!!

Gud vad jag har behövt förändra lite saker i mitt liv, och just nu går precis allt som jag vill.
Jag är så otroligt lycklig över lägenheten. Inte bara själva lägenheten, utan att jag och Erik köpt den tillsammans. Det är ett stort steg i ett förhållande tycker jag.
Först ska vi ju flytta, skaffa en "vuxenlägenhet" som jag säger. Längtar så otroligt mycket.
Jag försöker förändra mitt utseende genom att gå ner lite i vikt, även för att bli lite sundare. Detta har jag lyckats helt ok med.
Jag ska förhoppningsvis plugga till hösten. Göra ngt meningsfullt på dagarna istället. Träffa lite nytt folk, gud vad jag behöver det. Ta det inte fel, jag älskar mina vänner ni är oersättliga. Ni vet vilka ni är=)

Efter allt detta så tänkte jag bara njuta faktiskt, för går allt som jag vill så finns det inget att klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0