Helt slut!

Har varit och tränat nu.
Det är inte ofta jag inte vill gå och träna, men idag kände jag faktiskt inte för det.
Men när jag väl kom ner där och började springa på bandet så är det så skönt! Jag älskar den känslan, när jag gillar att träna, slita ut mig och bli svettig! haha.. för ta i gör jag.
Även om jag gått upp i vikt så känner jag mig mer tränad än någonsin, jag springer 20 min utan problem, jag tycker att jag ser mina magmuskler (i vissa ljus) och allt dallrar inte så fort man rör sig.

Anledningen till att jag skriver mycket om min träning är för att jag pushar mig själv, har mycket att leva upp till om jag skriver om det så mycket, plus att jag blir sjukt motiverad av att läsa träningsbloggar. Följer faktiskt ett par stycken.

Så om jag skriver att jag ska köra en timme med Carmen Electra också, så måste jag ju göra det nu. Självplågeri! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0