motivation

Tidigare hade jag massor med motivation till träning och att äta rätt. Mitt mål är att vara vältränad till vi ska åka utomlands i mars. Men det är ett tag till dess. Svårt att ha noll tollerans i fyra månader till.
Jag sitter och tittar på olika träningsformer och olika pass man kan gå på, ja Sats verkar ju skitbra, men det är svindyrt. Vet inte om jag tycker att det är värt 4000-6000kr, beroende på var jag bor om året.
Jag har klarat det ganska bra själv till ett mycket billigare pris.
Dessutom så vill jag inte gå själv, och det är svårt att passa schema med ngn annan. Erica och jag försökte men det gick ju sådär.

hmmm.. svårt att bestämma hur jag ska göra, det är ju ingen tvekan om att jag ska klara det. Bara hur...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0